Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...