10 tipů pro e-shopaře od 4 hvězd z Onlajnova
4. května jsme uspořádali 3. Onlajnov. Nesl se ve znamení přednášek nabitých know-how, stolů plných jídla i pití a sálu nacpaného posluchači. Stálo to za to! Atmosféru ani občerstvení článkem sdílet neumíme, tak vám aspoň...
25 UX tipů pro e-shopy. Potěší zákazníky a přivedou objednávky
Nebudeme vás trápit dlouhým vysvětlováním, co je UX. Stejně sami dobře víte, že jde o zkušenost lidí s vaším e-shopem. A taky vám je jasné, že čím lepší UX, tím spokojenější zákazník s větší chutí utrácet. Tolik...
Nová pravidla pro e-shopy: 7 změn v zákoně platných od roku 2023
Od 1. ledna příštího roku začínají platit novinky v legislativě týkající se e-shopů. Je jich relativně dost, proto jsme se zaměřili na sedmičku těch nejzásadnějších. Uděláte dobře, když se s nimi seznámíte. Nabízíme...
Case study: Jak originální popis produktu zvedl tržby a potěšil klienta
Produktové popisky jsou Achillova pata e-shopů. Mezi tisícovkami nabízených položek najdeme jen malou hrstku těch s pořádným textem. Nejspíš za tím stojí fakt, že zkopírovat hotový popis od dodavatele nic nestojí a je to hned....