Blog

Nejnovější příspěvky
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Natálie Sebralová | Specialista marketingu

Natálie Sebralová Specialista marketingu

10.02.2023
6 min čtení

Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?

Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

02.09.2022
6 min čtení

Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy

Google Ads a Sklik PPC

U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...

Číst více
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

27.12.2021
2 min čtení

Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty

Google Ads a Sklik PPC

Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.

Článek se zaměřuje na...

Číst více
Rubriky