Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...
Nová pravidla pro e-shopy: 7 změn v zákoně platných od roku 2023
Od 1. ledna příštího roku začínají platit novinky v legislativě týkající se e-shopů. Je jich relativně dost, proto jsme se zaměřili na sedmičku těch nejzásadnějších. Uděláte dobře, když se s nimi seznámíte. Nabízíme...
Case study: Jak originální popis produktu zvedl tržby a potěšil klienta
Produktové popisky jsou Achillova pata e-shopů. Mezi tisícovkami nabízených položek najdeme jen malou hrstku těch s pořádným textem. Nejspíš za tím stojí fakt, že zkopírovat hotový popis od dodavatele nic nestojí a je to hned....
9 tipů pro budování brandu z praxe aneb koncentrát toho nejlepšího z Onlajnova
22. září 2022. Tento den se jednou pro vždy zapsal do historie jako okamžik, kdy čtyři úspěšní podnikatelé definitivně změnili pohled vyvolených e-shopařů na budování brandu. Stalo se to v Dolních Vítkovicích. Všem, kterým...