Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...
TEST: Ako fungujú rozšírené inzeráty v Google Ads
Určite ste si všimli, že 23. augusta Google spustil nový druh rozšírených textových inzerátov pre vyhľadávaciu sieť. Tieto nové inzeráty obsahujú okrem nadpisu 1 a 2, nový nadpis 3 s dĺžkou 30 znakov a okrem popisu 1, nový...
Oslavili jsme s PLACEMENT.cz 1. rok na českém trhu
Před pár týdny to byl přesně rok co jsme se rozhodli naše podnikání a práci pro klienty posunout na další (řekněme vyšší) level.
Jinak řečeno s PLACEMENT.cz s.r.o jsme oslavili 1. rok na českém trhu mezi agenturami, které se...
Proč využíváme ROIHUNTER pro FB reklamy?
Nástroj ROIHUNTER sledujeme v podstatě již od začátku a moc se nám líbí jak funguje. Vždy jsme si chtěli tento nástroj vyzkoušet, ale před nějakou dobou jsme neměli klienta se kterým by to dávalo smysl. Nyní jsme ve fázi, kdy...