Blog

Nejnovější příspěvky
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Jak využívat Mergado na maximum 2.díl
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

20.08.2019
4 min čtení

Jak využívat Mergado na maximum 2.díl

Srovnávače zboží

V předchozím díle jsme se podrobně věnovali úpravám CPC a nastavením ceny za dopravu. V dalším díle se podíváme na možnost přidání elementů do XML feedu, doplnění dárků k produktům a další užitečné věci. Jdeme na to.

Číst více
Jak využívat Mergado na maximum 1.díl
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

05.08.2019
3 min čtení

Jak využívat Mergado na maximum 1.díl

Srovnávače zboží

Jelikož ke správě zbožových porovnávačů využíváme nejen Bidding Manager pro efektivní správu biddingu, ale také Mergado, které naopak pomůže s editací XML feedu, přinášíme vám pár tipů, jak jej využít na maximum.

Číst více
Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

23.07.2019
14 min čtení

Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?

Google Ads a Sklik PPC

O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...

Číst více
Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

08.07.2019
3 min čtení

Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz

Srovnávače zboží

V předchozím článku jsem položila otázky, na které je potřeba si odpovědět, než s biddingem začnete. Pokud si jste jistí, že je bidding pro vás “to pravé ořechové” a máte vše správně nastavené, můžete se podívat...

Číst více
Nakopněte Heureka.cz pomocí biddingu
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

24.06.2019
5 min čtení

Nakopněte Heureka.cz pomocí biddingu

Srovnávače zboží

Pokud inzerujete své zboží na Heurece, určitě vás napadá, jak z nich “vytřískat” maximum. Odpovědí může být investice do biddingu, tedy navyšování ceny za proklik. Vaše nabídka se pak bude zobrazovat na předních...

Číst více
Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

11.06.2019
8 min čtení

Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada

Srovnávače zboží

Maximální možná spárovanost by měla být prioritou každého e-shopu na Heurece nebo Zboží. Pokud vaše e-shopové řešení nepodporuje úpravu dat zasílaných na zbožové vyhledávače, pak vám s úpravou pomůže Mergado. Na Zboží...

Číst více
Rubriky