Blog

Nejnovější příspěvky
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

25.01.2022
2 min čtení

Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku

PPC Případová studie

Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.

Co to je jednoduchá obsahová kampaň?

  • Nový typ kampaně.
  • Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
  • Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Číst více
Testujeme za vás: Performance Max kampaně
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

23.11.2021
4 min čtení

Testujeme za vás: Performance Max kampaně

Případová studie

Poměrně delší dobu avizoval Google novinku v portfoliu svých kampaní a to konkrétně Performance Max kampaně. S obavami a přirozenou zvědavostí jsme očekávali, kdy se tato novinka dostane i do našich účtů. Možná trochu...

Číst více
Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

28.06.2021
2 min čtení

Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky

Případová studie

Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že...

Číst více
Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2020
0 min čtení

Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii

Případová studie

Když Sklik.cz vyhlásil na začátku srpna jednu ze svých dalších výzev, hned jsme věděli, že se musíme zapojit. Téma znělo jasně: Vytvořit nejlepší videostrategii.

Do soutěže jsme se zapojili s našim klientem Mujkoberec.cz....

Číst více
Rubriky