Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...
Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...